neděle 12. března 2017

Big plans

Ahoj všichni a přeji krásný zbytek víkendu! :)
Tak jsem tu zase s pár novinkami, momentálně válčím s bakalářkou, protože mám ve středu deadline teoretické části a mám velké ****. Takže proč si místo k bakalářce nesednout ke článku. Nechala jsem si vyvolat obrázek co na mě přesně sedí ... keep calm and procrastinate :/ Ale včera mi odpověděli holky z A cup of style na dotazník do mé praktické části, tak jsem moc ráda, že už začínám mít nějaký materiál. Byla jsem z toho už trochu nervózní.


Ale jinak jsem teď nějak celkově v jednom kole, práce se rozjela, naštěstí tam máme teď novou slečnu, tak snad bude trochu volněji a bude více času i na pravidelnější přidávání článků.
Jinak ve středu je velký den, jak už jsem říkala, odevzdám tu bakalářku, takže jdeme ve čtvrtek trochu upustit páru a zajdeme oslavit st. patrick´s day s erasmakama a když už jsem u Erasmu, ve středu se také dozvím jestli a kam odjíždím 2. semestr na magistru na Erasmus.

Dále jsem si v pátek psala se zaměstnavatelem z mého second jobu z léta v Americe a pokud se nic nepokazí, najdu ubytování a letenky za fajn ceny, tak se asi můj původně plánovaný výlet na 14 dní trochu prodlouží a pojedu tam zase pracovat. Takže v posledních dnech více novinek než stíhám zpracovávat. Teď ještě našetřit nějaký ten peníz, aby bylo na cestování a také bych si chtěla koupit ještě na cesty nový foťák a tímto prosím o rady, nějaký skladný (chtěla bych ho normálně nosit i pak tady v Praze a nemuset kvůli tomu tahat extra tašku, jako bych teď na zrcadlovku potřebovala) přemýšlela sem o Olympusu pen? Předem děkuji za rady a tipy :)

Happy hours v Nebi se musí využít :D



Moje poprvé ve veganské restauraci Dhaba Beas, kterou mám kousek od práce. Měla jsem velké oči a musela jsem vyzkoušet všechno, takže jsem se klasicky hrozně přejedla. Musím ale říct, že jsem teda byla příjemně překvapená, všechno bylo fakt moc dobrý :)

Náš mazel v práci <3






Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)