pondělí 15. února 2016

Mango outlet

Nedávno mi přišla objednávka z mangooutletu, bohužel musím říct, že jsem z ní byla trochu zklamaná. Ze 2 šatů mám opravdu radost, ale zbytek objednávky jsem si představovala trochu jinak hlavně kvalitou materiálu, přijde mi jak kdybych si v některých případech objednala věci z ebaye, halenka z hrozného materiálu a všude nitky (foto dole), košilové šaty, na které jsem se hrozně těšila, protože takové sháním, dorazily taky úplně z jiného materiálu než jsem předpokládala. Takže ve finále skoro polovinu objednávky vracím, což mě mrzí. Ale ještě ten den jsem si udělala výlet do fashion arény a udělala si v mangooutletu radost, ale už s přesvědčením se o kvalitě materiálu a o správné velikosti :D Nakoupila jsem jednoduché šaty se zajímavými zády na sestry maturitní ples, jedno kratší společenské tílko a volné letní tílko, které jsem si musela koupit dokonce v L, protože z M, které jsem si původně objednala mi toho lezlo až nějak moc.

takže nakoupeno od začátku: 4 šaty, baseballka, a 2 topy :)


     


Každopádně musím říct, že na to jak jsem dříve hodně objednávala online a to jak z českých eshopu, tak hlavně ze zahraničních. Tak už se to snažím omezovat především v tom zahraničí, jelikož tam není možnost vrácení (respektive je, ale s tím poštovným už se to vůbec nevyplatí vracet) a mě se doma nakupilo už hodně nepadnoucího oblečení. Mám i profil na vinted, kdyby měl někdo zájem se podívat napište mi a profil vám pošlu :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)