úterý 9. února 2016

Rainy day


Tak dneska mi vážně někdo nepřál, chtěla jsem jít ven fotit. Než jsme se sestrou vyhrabaly, začalo pršet. Oukej, to zvládneme. Když konečně dorazíme někam, kde se dá něco vyfotit i v tomhle počasí, vytáhne sestra foťák .... jej, já nechala doma paměťovku :D Tak to už jsme trochu vzdaly, tak nakonec vznikly fotky jen tak narychlo kousek od baráku, tak snad to příště dopadne lépe. Jinak v outfitu mám své nové botky, džínsku z hmka a šálu z F&F, džíny z hmka, z kterých jsem byla nadšená, jak mi krásně sedí, ale klasické hmko - s časem se kalhoty, obzvlášť teda skinny, hrozně vytáhnou a teď vypadají jak vypadají. No v hmku už budu zásadně nakupovat jen menší džíny.
Jinak jsem ráda, že se teď trochu oteplilo, bylo fajn včera vylézt ven jen v mikině. Na druhou stranu jsem si vůbec neužila zimu, na horách jsem byla jen na 1 den, ale jedu si to zase zítra vynahradit na jeden den a doufám, že dopadneme lépe jak minule, kdy jsme skončily po 20 minutách jak kdybychom se vykoupaly v rybníku, protože hned při příjezdu nám začalo jak jinak než pršet.:(


boty - Answear // kalhoty - h&m // džínová bunda - h&m // šála - F&F // kabelka - Lindex




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)