pátek 5. února 2016

NEW IN - bot není nikdy dost

Bot není nikdy dost, tímhle heslem se řídím v poslední době nějak hodně. Ale uznejte - kožené conversky se nikdy neztratí a mám totožné kotníkové, které už mám delší dobu a stále drží a vypadají super, takže jsem šla i do těchto nízkých.
Co se týče druhé novinky - Timberlandy mě nechávaly dlouho chladnou, ale pak si je pořídila moje oblíbená blogerka ejvi, začala jsem na ně čím dál častěji koukat po obchodech a různých outfitech a po čase jsem prostě usoudila, že je musím mít. Byla jsem si je dokonce i vyzkoušet a strávila jsem v tom obchodě asi hodinu :D ale nakonec jsem odešla s prázdnou, jelikož šetřím na Ameriku a práci teď bohužel nemám, nemohla jsem si dovolit vyhodit za boty skoro 4000 kč. Ale pak jsem úplně náhodou narazila na tyto téměř totožné kožené botky v Batě za 1/3 cenu, tak jsem do nich šla. Dneska mi dorazily a rozhodně toho nákupu nelituji.


Líbí se Vám tenhle trend nebo to jde mimo Vás?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)