středa 3. února 2016

Už bylo na čase

Ahojky :)

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se dokopávala založit už nějaký ten pátek a spousta lidí mi i říkalo, ať si blog založím, bohužel strýček blogspot mě trochu odradil, jelikož jsem byla z dááávných let zvyklá na blog.cz, kde je blog založený během chvilky. Ale mám teď po zkouškovém a konečně dny plné "nic nemusím", tak jsem se do toho pustila. Zatím jsem si na blogu udělala základ a asi to tu časem budu trochu měnit až všemu přijdu na kloub :) 

No nejdříve bych se mohla asi trochu představit, abyste věděli do čeho "jdete" :D

Takže mé jméno je Pavlína Pospíšilová, je mi 21 let a studuji na VŠE. Ráda zpívám (možná časem přidám i nějaký ten cover), ráda sportuju (hlavně běh - nejlepší na vyčištění hlavy), miluju módu, pokud zrovna nemám "mikinový" den a vlezu jen do nějakého pohodlného oblečení bez velkého postávání před zrcadlem a přemýšlení, což u mě po ránu není úplně silná stránka :D
No myslím, že časem se dozvíte víc, tohle asi jako takové krátké představení stačí, ale pokud se chcete na něco zeptat, milé ráda odpovím, tak pište :)  ↓ 

Blog chci vést hlavně o módě. Budu přidávat outfity, new in - jelikož jsem tak trochu shopaholik i když už částečně vyléčený (říkám já), ale vážně se už snažím dát přednost kvalitě před kvantitou, což byl dříve můj velký problém - raději 20 kabelek, než jedna pořádná (asi každý ví o čem mluvím, člověk na to přijde až časem, když už je bohužel pozdě a skříň praská ve švech díky spoustě nepotřebných věcí.) 
A jelikož jsem vášnivá cestovatelka (no dobře zatím toho tolik nacestováno nemám), ale vše je v plánu, protože cestování vážně miluju, takže sem tam přihodím nějaký článek z cest. O prázdninách se chystám na 3 měsíce do Ameriky přes program Work and travel, tak myslím, že to tu fotkama, zážitkama a samožrejmě nákupama jen zahltím :) 


Zatím se můžete kouknout na můj lookbook, který se přiznám je už taky trochu starší, jelikož jsem do něj za posledních pár (čti: hodně) měsíců nic nevložila, ale teď s blogem ho zase obnovím.

Budu se těšit, že vy se budete těšit na nové články, které tu budou doufám ve velkém přibývat. Tak se zatím mějte :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)