čtvrtek 9. června 2016

První dojmy z Ameriky

Tak už máme za sebou v Americe pár nocí. Cesta byla trošku bláznivá, jelikož moje nejdelší lety byly zatím asi 2hodinový, tak tohle byla nová 14hodinová zkušenost. V letadle jsme toho ani jedna moc nenaspaly, ale po příletu do Washingtonu jsme to dospali na letišti :D Plán byl původně takovej, že si dáme kufry do úschovny a projdeme si alespoň částečně Washington. Ale úschovny nikde a všechny mrtvé, tak jsme to zakempily na ne moc pohodlné sedačky jak největší bezdomovci :D

První noc v USA :D

První pocity z Ameriky....
Co se týče našeho ubytování, tak nakonec jsme asi docela spokojené jelikož na předodletovce nám ukazovali i pokoje, kde záchod byl 2 metry od postele v jednom pokoji :D U nás je to sice docela malej apartmán pro 7 lidí, ale zase se tu docela střídáme jelikož každá pracujeme jinak. A co jsem tak koukala a slyšela okolo, tak za tyhle peníze a ještě zařízení skrz zaměstnavatele je to super. Jen to spání v miniaturním pokoji nám asi bude dělat trochu problém až budou vážně teplý dny/večery, jelikož tam máme jen jedno malé okno. Kuchyně celkem ujde až na to, že se tu perem o 2 hrnce :/

Lidi tu jsou úplně jiní, naše první jízda autobusem byla s takovým milým staříkem, který nám k tomu přidal i malé průvodcování a doporučil nám, kde nakupovat a kde naopak ne. Autobusy jsou tu teda tak trochu sto let za opicema - místo mačkání tlačítka, jako u nás pro zastavení autobusu, se tady tahá za provázek, stanice občas huláká řidič a klimatizace je tu naprosto přehnaná, divím se, že ještě nejsme nemocné.
Jízdy autobusem jsou teda zážitek :D - během těch pár cest, co jsme zažily, jsme potkaly hrozná individua, například holka,která si odhalí prso v autobuse a udělá si photoshoot svého piercingu v bradavce :D Pak paní, které táhlo na 50, ale asi se stále cítí velmi mladá si tam sedala na klín 20letým klukům. A ty outfity, co tu potkáváme někdy jsou taky trochu přes čáru, je vidět, že moc neřeší co mají na sobě. Podprsenku tu asi taky moc neznají :D

Móda Nike ponožek vytažených až po kolena u všech typů bot (i v kroksech) šla asi mimo mě :D

Myslím, že nebude jediné večerní jízdy bez plného autobusu opilců. Tady je ten zákaz úplně mimo :D každý nosí jen plastové flašky nebo kelímky s alkoholem. (tak jsme si pro jistotu taky každá jeden koupily)
Jinak jídlo teda poměrně drahý no, takže se tu snažíme jíst co nejlevněji a vypadá to, že rýži, párky a tomatové omáčky po příjezdu do ČR už dlouho nebudu chtít vidět :D v lepším případě si uděláme nějaký salát a dnes jsme měly kuřecí maso s bramborem, to byl teprve svátek :D

Náš první nákup za cca 200 dolarů, šetříme takže jedině nákupy ve slevách a po velkých baleních, například 9kg balení rýže :D

Pláž je úplně super, zatím jsem byla u moře jen Chorvatsku, takže písek a velké vlny si užívám.Určitě bych tu chtěla vyzkoušet surfování. Dneska tu jezdili dost na malých surfech. Trochu zvažujeme jestli si zaplatit nějaké lekce a sufr půjčit nebo se na jeden složit a zkusit se na tom plácat sami.

V pondělí jsme byly poprvé v práci, zatím jen podepsat všechny potřebné dokumenty a vyzvednout trička a dárečky. Včera jsem byla poprvé vážně pracovat. Před prvním dnem jsem byla teda dost nervózní, jestli budu vše zvládat, jestli jim budu rozumět. Ale manažerka u mě na obchodu je o rok starší holčina, která je fakt zlatá, nakonec mě ta práce i baví, je toho teda hodně když kasa vypadá asi takto (viz níže) :D Ale říká se, že tak do týdne už se do toho člověk dostane.

Naše přehledná kasa s  tlačítek :D

Náš kýčovitej obchod :D

"SLADKÁ" trička a pytlíček :)

Moje nová kára, kterou si to tady šinu ulicema :D Nákup tu není docela problém, počítají tady s tím a jsou i podle toho zařízení. Prodávají tu fakt ojetá kola za celkem dobré peníze a právě pro lidi, co tu jsou jen takhle na léto, je to ideální možnost, protože je na konci léta zpátky odkoupí (za polovinu). Ale nejprve jsem se trochu bála, že kola neseženeme jelikož naše první návštěva "prodejny" byla asi taková, že tam měli sice kola za 40 dolarů, ale jednomu chyběla šlapka, druhé mělo sedačku v rozkladu apod.

Můj fešák

V úterý jako Míša jediná už šla poprvé do práce, tak jsme se za ní vydaly na kontrolu a otestovat naše vozítka :D Po cestě zpátky jsme narazily na krásný místo a ten západ slunce tam :3

Věnované lavičky na Boardwalku :))