pátek 17. června 2016

Work work work

Práce, práce, práce ..... jojo už najíždíme na režim, kdy není čas na nic jiného :D .... všechny jsme si našly už druhou práci, takže to bude brzy z jedné práce do druhé. Přivezla jsem si i flašku jagermeistra na zpříjemnění večerů a také jsme tu nakoupily gina, trochu se bojím, že na to ani nebude moc času, jsme tu už 14 dní a zatím jsme ochutnaly leda tak místní pivo a jejich 12% specialitku, která teda upřímně není až tak dobrá, ale na lehce společensky unavený večer to stačí jelikož je toho 0.7l :D Ale teď 21 máme party pro zaměstnance - halloweenskej bowling, no bude to zajímavé.
Ale zpátky k práci. Moje první práce je tedy v Candy Kitchen.

"Hi, how can I help you?" :D

Práce spočívá v doplňování zboží, obsluhování zákazníků a ujídání kousků zadarmo (snad mě po příjezdu poznáte) :D Klasická pravidla žádné mobily na pracovišti apod. u nás neplatí, jelikož moje šéfka, která je o rok starší než já, je závislák na snapchatu apod. takže si jede mobil furt během směny, tak plnění zákazů prý nemůže chtít ani po nás :D. Mimo to patříme mezi šťastlivce, kteří mají díky vedlejší restauraci, kde je free wifi i net na prodejně.



Takhle se u nás tvrdě pracuje :D


Pár fotek z naší prodejny ...







Addeline (šéfka) a její gang :D

No obchod jsme chytla super, moc milý lidi. Trochu problém je s domlouváním směn (protože jsme malá pordejna a je nás tu jen 7), aby to sedělo s druhou práci a s výletama. Například teď 28 se chystáme na výlet do Washingtonu, kam jsme teda přiletěly, ale zatím jsem měly čest poznat jen místní letištní sedačky :D

Moje druhá práce je naprostá výhra. Zatím pracujeme jen 3x týdně 4-5 hodin a až začne hlavní sezóna bude to asi 5x týdně .... jsem za to ráda, jelikož Markét a Alžbět si našly práci, kde budou muset být asi častěji a na delší dobu, což bude asi dost náročné, ale zase budou hezky při penězích, třeba mě pak pozvou na zmrzku :D
Když jsme se s Míšou byly projet po druhých pracích, ze začátku to bylo v pohodě. Pár formulářů za náma, kde se nás mimo jiné ptali na naprosté detaily o minulých pracích a na všechny možné kontakty.... Po pár formulářích nás to přestalo bavit všude stejná odpověď: "Zatím ne, ale až přijde hlavní sezóna, tak asi ano, přijďte tak za týden, dva" Neustálé sesedání z kola, zamykání kola a vyplňování těch stejných kravin nás už trochu omrzelo :D Pak jsme projížděly kolem takové menší kavárny, no ještě že jsme se tam zastavily, vejdeme se stejnou otázkou. A dostalo se nám odpovědi, že zrovna shánějí 2 lidi a jestli můžeme začít hned :D. My s batohem na zádech s plánem vyrazit na nákup a trochu doplnit prázdnou ledničku jsme odmítly, ale práce byla tu. Začínaly jsme hned druhý den od 6 odpoledne.
Druhý den jsme teda dorazily v domnění, že si sedneme nad papírama, domluvíme co a jak bude. Místo toho po nás mrskli trička, ať se jdeme převlíknout :D Hodně lidem by to třeba smrdělo, vždyť doteď ani nevíme naši mzdu (minimální je 8,25 - a i to je pro nás dobré, jelikož teď pracujeme v Candy Kitchen za 9 :)) Ale my v tu chvíli byly šťastný, že patříme k těm, co už konečně mají second job. Máme tam teda dvě pozice, na kterých se budeme střídat - jedna bude uklízet stoly a připravovat je pro další zákazníky a druhá "myje nádobí" nebo spíš dává nádobí do myčky a vyndavá ho :D
Kavárna je spíše restaurace než kavárna, jelikož tam normálně vaří. Docela mě i název udivuje, ale dejme tomu :D Je to rodinný podnik, lidi jsou tam zlatý. Hned první den jsme dostaly večeři zdarma a to, že tam vaří teda fakt dobře.

Tohle jsem si objednala já (původně jsem měla platit půlku ceny, jelikož jsem pracovala vepředu a uklízela stoly, ale první den prý na šéfovou.) Jinak ta co bude v té kuchyni mýt nádobí, má jídlo vždy celé zadarmo :)

Panuje tam uvolněná atmosféra, pije se tam pivo za pivem :D Dokonce i pivo jsme dostaly zadarmo (tam se mi bude líbit) :D A hned po práci jsme v rámci seznamování zašli do místního baru na 2 piva, kde nás také šéf pozval. A ještě nám říkal, že kdybychom přijely příští rok, tak máme práci jistou a že by nám pomohly s nákladama ..... práce jak z pohádky. Prý jsme měly ještě docela luck, protože hned po nás ten samý den se tam přišlo po práci ptát několik dalších lidí. A v náš první den práce tam přišly taky asi další 3 lidi. Prostě dobrej time management :D


No z prací jsme zatím nadšené, uvidíme jak to budeme zvládat v hlavní sezóně, až bude větší frmol a delší směny :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)