čtvrtek 2. února 2017

Jsem zpět, ohlédnutí se za rokem 2016 a co nás čeká dááál :)


Tak ahoj všichni po dlouhé době, nový rok je v plném proudu a ráda bych, aby na tom stejně byl i můj blog. Konečně mám po zkouškovém, takže snad bude čas :)

Původní plán byl Vás zaplavovat články z Ameriky, bohužel to ale nebylo úplně dobře možné, jelikož tam bylo času podstatně méně než jsem čekala. Ale o tom ještě později, ráda bych totiž alespoň částečně doplnila články z Ameriky, které jsem měla v plánu napsat a nebo je už začala, ale bohužel se nenašel čas je dokončit dříve. Bylo toho spoustu - z Ameriky jsem si přivezla malý suvenýr a už poslední týden cestování jsem bojovala se zápalem plic aneb aspirin k snídani, obědu i večeři. Do školy jsem přišla až 4 týden, pak doháněla věci do školy a ostatní věci a lidi co jsem celou tu dobu neviděla.

Teď něco málo k roku 2016, bude to znít jako hrozné klišé, ale řekla bych, že to byl jeden z top roků, ne-li ten nejlepší. Někoho jsem ztratila, ale spoustu lidí jsem pustila do svého života a s pár malýma výhradama jsem teď vážně spokojená s tím, koho mám kolem sebe, kde jsem nebo alespoň kam směřuji.

Velkým rozhodnutím bylo v tomhle roce nebo spíš i v mém životě vycestování v rámci programu work and travel do Ameriky. Už jsem o tom uvažovala v roce 2015, ale jako správný flegmouš potřebuji nakopat do zadku, abych se rozhoupala, a to v následujícím roce udělaly kamarádky. Vycestovaly jsme po pár komplikacích, kdo, kam a s kým pojede, nakonec ve 4. Ocean city i přesto, že jsem se původně netvářila na ty čísla u znaku dolaru u ubytování, nakonec stálo za všechny peníze.
Spousta lidí to asi nepochopí, ale tyhle 4 měsíce mě dost změnily, co se týče názorů, hodnot a celkově pohledu na svět. Do té doby jsem bydlela pod střechou s rodičema a najednou jsem byla za velkou louží, v úplně jiné kultuře zodpovědná sama za sebe. A ono to s člověkem něco udělá.
Určitě se chci vrátit, bohužel to nevyjde asi toto léto jelikož mě čekají státnice (doufám) :D Ale už pomalu začnu vydělávat na to další léto.
update: s Míšou vááážně uvažujem, že pojedeme zpátky i tohle léto, vlastně řekla bych, že jedem 100% pokud našetříme :) A už se hrozně těším ♥ :) mám už rozepsaný článek přímo o ocean city a životě tam, protože se mě na to ptalo už spoustu lidí.


Teď už rok 2016 stručně ve fotkách :)

První článek na blogu






Work and travel <3

Každoroční majáles

Moje sestra úspěšně odmaturovala .....uuuuu :)

A asi končím, je těžký shrnout celý rok do pár fotek, tak to asi vzdávám, doufám, že v roce 2017 se podělím i víc v průběhu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)