neděle 24. prosince 2017

Veselé Vánoce a šťastnej Novej rok ... a co mě čeká v Novém roce?

Veselé Vánoce všem!!!
Všimám si jak se mi daří psát vždy po měsíci (spíš nedaří-chtěla bych psát častěji). No nevadí, hlavně bych Vám teď chtěla popřát Veselé Vánoce, ať Vám Ježíšek přinese co jste si nejvíce přáli a hlavně ať is užijete pohodu s rodinou u pohádek. To je to na co jsem se já třeba nejvíc těšila.


Jedním z důvodu proč nebyl čas ani na další článek ani na nic jinýho bylo to, že jsem teď byla v jendom kole a s tím se nese několik novinek nebo ne ani tak novinek.... Ale momentálně dozařizuju všechny věci pro pohodlné proplutí dalšími 9 měsíci. Už 9. ledna odlítám do Ameriky a na dalších 9 měsícu se budu ozývat odtamtud.


A co tam?


Od ledna budu studovat 1 semestr na Emory v Atlantě. Na jednu stranu se hrozně těším, protože to bude další obrovská zkušenost a v Americe bude ta škola o dost jiná než kdybych jela po Evropě. Na druhou stranu mi už to zařizování a starosti kolem vzali spoustu nervu a nejednou jsem chtěla do školy napsat, že prostě nikam nejedu. Především z finanční stránky to bude dost složité, jelikož školní příspěvek mi nepokryje ani polovinu ubytování. Zároveň je pro mě trochu děsivé studium v angličtině. Něco jiného je se v angličtině domluvit než v ní studovat, ale zároveň si řikám, že po takové době v Americe už tu angličtinu snad dostanu na obstojnou úroveň a zároveň bude studium v Americe v životopise vypadat docela hezky :)
Od května tam pak začnu pracovat v rámci programu Work and travel. Pojedu opět do Ocean city, se zařizováním víza na work and travel jsem měla taky dost nervů, zda se to zvládne před mým odjezdem nebo ne. Nechtěla jsem se totiž vracet kvůli vízu, obvolala jsem všechny možné agentury, ale ve všech až na jednu mi řekli, že bohužel nejsou schopni pomoci mi obstarat vízum do mého odjezdu v lednu. Jediný Czech us mi řekl, že to dokáže popohnat. Tímto mu děkuji, protože už je na cestě ke mně můj pas i s vízem na léto.
Říkám si, že je těch 9 měsíců sakra dlouhá doba a věřím, že už se pak budu těšit domů a od Ameriky už budu potřebovat pauzu, ale i tak je to zase velká změna v životě a jediněčná příležitost i když mě trochu děsí :D Ale nejbližší rodina tam za mnou přijede a budeme asi 14 dní cestovat spolu a na Work & Travelu budu se svými kamarády z vejšky.
No držte mi palce abych to všechno zvládla :)

Co dalšího jsem za poslední měsíc stihla? Mám hotové zkoušky, přišla jsem o obě svoje dolní osmičky, protože jsem je nechtěla případně řešit v Americe, jen si teď moc nevychutnám bramborovej salát (normální člověk si asi nenechá vytrhnout osmičku 21.12. :( :D Ale před odjezdem nebyl jiný termín, do 20 jsem měla zkoušky a pak už by bylo pozdě :(

No a jak vy si užíváte Vánoce, případně co jste dostali pod stromečkem a co nejraději dostávate nebo z jakého dárku pro ostatní máte největší radost (myslíte, že udělá největší radost?) Třeba mě to pro příští rok inspiruje. Nejraději mám nakupování dárků v průběhu roku, kdy prostě koupím co mi padne do oka a vím, že to dotyčný potřebuje/má rád/nebo mu to prostě jen udělá radost, ale shánění dárků na poslední chvíli z povinnosti nesnáším a nikdy nevím co koupit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj :) budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu :)